Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een dwerghamster in mijn kamer, maar ik luister best vaak (harde) muziek, heeft mijn hamster daar dan last van ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dwerghamsters zijn meer van de jazz en oude blues.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die kan je niet voluit draaien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis hoortest bij Hans Anders....misschien een optie voor je hamster?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

knaagdieren hebben hele goede oren dus wat voor ons hard is is voor hen nog harder, denk niet dat het een heel goed idee is die harde muziek ivm stress.
vraag het eens aan de dierenarts to be sure(denk dat je buren dit ook vinden hihi) of kijk eens op het forum van d bron hieronder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedanktt, (:

Andere antwoorden (4)

Wat is harde muziek?

Hoe hard zijn de bassen die te horen zijn.


Geeft jou harde muziek veel trillingen?

Als je de laatste vraag met ja beantwoord bestaat de kans dat de hamster er inderdaad last van heeft, dat is redelijk makkelijk te constateren.

Kruipt jou hamster zo ver mogelijk weg als je de muziek aanzet heeft die er last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lijkt me wel logisch

ze slapen overdag en hebben een beter gehoor (gevoeligere oren) dan mensen.

dus je hamster tijdens de disco even uit je kamer zetten of lekker een koptelefoon op lijkt me wel zo prettig voor het dier :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb een verzorg hamster gehad en het baasje zei dat je niet zo hard moet praten of harde dingen aanzetten want ze horen dat 10x zo hard! dus je kan beter niets hards aanzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hamster heeft daat zeker last van, probeer, als je muziek luistert, dan oordopjes in te doen. Maar dan natuurlijk niet zo hard! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding