Mijn kat voelt zich niet lekker. Wat kan ik voor hem doen?

Hij had vanacht overgegeven en hij is sloom. Hij wil ook niet naar buiten en heeft geen honger. Ik kan niet zeggen dat ie er echt ziek uitziet en hij spint ook wel wanneer je hem aanhaalt maar je kan wel zien dat ie uit zijn normale doen is. Wat kan ik het beste doen of hem geven?

Toegevoegd na 8 minuten:
Lusteloos is eigenlijk het beste woord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan iets verkeerds gegeten hebben, weet je of hij ontlasting heeft?

Het beste antwoord

verkijk je niet op een spinnende kat, ze spinnen nl ook als ze pijn hebben, om zichzelf gerust te stellen.
ik zou het een dagje, maar niet langer, aankijken.
je zou eventueel z'n temperatuur op kunnen nemen, dan weet je meer.
38.5 is ideaal.
heb je kipfilet in huis, of witvis?
dat zou je gekookt kunnen aanbieden, het is lichtverteerbaar.
is het morgen nog zo, dan even langs de dierenarts, zeker als hij dan nog niet wil eten.
als een kat langer dan twee dagen niet eet, ligt leververvetting op de loer, zeker bij een mollige kat, en zo ver wil je het niet laten komen.
beterschap voor je beestje!
Rieneke1