Ik heb +- 14 juli een konijn van 10 weken oud ze verzekerde mij een vrouwtje. Nu is mijn andere konijn zwanger, wat zijn mijn rechten? en de dierw. p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
http://youtu.be/0iufAFMRfh0

Antwoorden (2)

Je zou terug kunnen gaan naar waar je hem vandaan hebt en dit voorleggen,misschien ruilen ze hem om,maar vraag ook of je de jonkies bij hun kunt afleveren als ze oud genoeg zijn om bij de moer weg te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom vraagt iedereen toch altijd eerst wat zijn rechten zijn... mensen kunnen fouten maken.

Hoe dan ook, allereerst gefeliciteerd. Het is echt hartstikke leuk om jonge konijntjes te hebben.

Je rechten zijn dat je het "vrouwtje" kunt omruilen voor een echt vrouwtje en dat je de jonkies achter kunt laten bij de dierenwinkel.
(Je krijgt geen schadevergoeding als je dat soms denkt.)
Je plichten zijn dat je de eerste zes weken van hun jonge leventjes ervoor moet zorgen dat de ouders niets te kort komen.