Mijn Sharpei van bijna 6 heeft nierfalen, gaat goed, alleen verhaard ze het hele jaar, soms witte schilfers op de rug. Wat Is hier aan te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Problemen met haar en huid zijn het gevolg van nierfalen.

Waarschijnlijk is ieder middel wat je toepast vechten tegen de bierkaai. De dierenarts die het vonnis heeft uitgesproken zou jou het beste kunnen raden, wat je moet doen om dit probleem tot een minimum te beperken.

Ik weet dat katten met nierproblemen hele plukken haar verliezen en dat houdt niet op totdat het leven ophoudt.

Sterkte en het allerbeste gewenst.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je ,had het nog niet met de D.A besproken,dacht dat eerst dat het om gewone Rui ging. Maar hoewel minder.is het toch blijvend. m.v. groet Ria46

Andere antwoorden (1)

Op onderstaande bron zijn middelen tegen huidproblemen te verkrijgen,misschien kun je hier een oplossing vinden.
Het beste kun je Esther even mailen of bellen en het probleem voorleggen,zij weet precies welk middel je hond dan nodig heeft.

http://www.huisdierendokter.nl/