hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een konijn mag?

ik wil graag een konijn en heb al een hok enz...
maar ik mag geen
weten jullie iets wat mijn vader kan overtuigen?
we hebben eerder al 3 konijnen gehad maar ik moest daar alleen voor zorgen elke morgen in welk weer dan ook moest ik naar buiten en mijn zussen aaide hun konijnen bijna niet meer maar mijn vader had ze op een dag toen wij nog aan het slapen waren weg gegeven en ik ben daar nog altijd verdrietig om
dus ik wil graag een konijn of twee

Weet jij het antwoord?

/2500

Schrijf een brief me wat je deze x wel zou doen van wat je eerst niet heb gedaan. Dan weet hij dat je beseft wat je fout hebt gedaan. Maar brieven schrijven helpt veel maar maak hem daarin vooral duidelijk wat je zal verbeter aan de verzorging in opzichte van de vorige x Succes ermee.

Je kunt ook aan je vader voorstellen, dat je een tijd lang ergens verantwoordelijkheid voor zult dragen. En dat je zo wilt bewijzen dat je het aankunt om zelf voor het konijn te zorgen. Bijvoorbeeld dat jij bepaalde planten in huis elke dag water gaat geven. Of dat je zelf gaat zorgen dat een taak in huis (of je huiswerk) zonder mopperen en aansporen elke dag gebeurt. En dan drie weken lang ofzo. Als je het echt wilt, lukt het je, en wie weet wil je vader zich daardoor laten overtuigen. Ik zou trouwens wel even goed aan je vader vragen waarom hij eigenlijk geen konijn meer wil. Ik ben er vanuit gegaan dat het is vanwege de verzorging. Maar als het voor de geur is ofzo, dan slaat de bovenstaande tip nergens op... Succes!

Ik vind dat je vader gelijk hebt om niet weer een konijn te nemen. Als je weer een konijn hebt moet je ook in weer en wind het konijn/de konijnen verzorgen. In het begin zal je graag er voor zorgen maar ik vermoed dat je na uiterlijk 3 maanden er al veel minder zin in hebt en zeker als het koud en nat buiten is. en dan moet het konijntje weer weg,das toch niet leuk voor het nijntje??

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100