Hoe heten die rare gerimpelde dingetjes in een hondenbek?

Aan de onderkant van de hondenbek van onze hond zitten van die gerimpelde dingetjes (zwart), hoe heet dit? Onze hond krabt eraan waardoor de bultjes die erop zitten gaan bloeden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

vlgs mij zijn het gewoon zijn lippen.
Onze honden krabben ze ook wel eens open,vooral met droog weer,ik smeer ze dan meestal wat in met uiercreme,stoppen ze met krabben,en geneest vlugger.