Zorgen dat hij/zij niet meer op vochtige grond staat, waarschijnlijk moet je ook de sokken afscheren, en een zalf ervoor kopen; er zijn ook mensen die motorolie er op smeren.

Ik zou sowieso even je dierenarts bellen voor een zalfje met antobiotica!

Sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Goed droog houden!! Veearts kan ook geen kwaad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed drogen en mokzalf kopen. Vroeger begonnen wij met een sodabadje en daarna heel goed drogen, dan mokzalf. Maar ik ben al enkele jaren uit de " paardenwereld" en de inzichten zullen wel veranderd zijn.
jodyenboyke
12 jaar geleden
Zorgen dat ie droog staat en er mokzalf op smeren.