Kan men vlooien lokken? Op welke manieren zou dit dan kunnen?

Ik las net dit :

door een laag schoteltje met zeepwater neer te zetten, waarop een heel dun laagje olie drijft. In het midden plaatst men een brandende kaars, die de vlooien tot springen noodt. ..in
de olie waarin ze weerloos zijn, wegzakken in het zeepsop en verdrinken. Vlooien verafschuwen kruisemuntolie en komkommersap.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je hebt zelf het antwoord al gegeven, en het werkt erg goed, ik had er een paar jaar geleden ook last van, nu dus nooit meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sting is net als ik ook christelijk, en ook ik ben een goed getrained persoon, en ik ben fan van de wwe, en ik wil anoniem blijven, vandaar deze keuze.

Andere antwoorden (1)

vlooien gaan springen bij trilling, als je hond door de kamer loopt (of jij), trilt de vloer licht en dan gaan ze springen