Wanneer kan ik onze asielkater naar buiten laten? Zie uitleg.

Sinds gisteren hebben wij een gecastreerde kater uit het asiel, waarbij wij hoopten dat het onze eigen vermiste kater sinds mei dit jaar zou zijn. In het asiel was dit moeilijk te bepalen, waarop we in overleg met de eigenaar hebben besloten om hem mee naar huis te nemen om te kijken hoe hij op de honden en de poes zou reageren. We zijn het er inmiddels over eens dat dit niet onze vermiste kat is. We zullen hem echter niet terug brengen, maar hier houden. Hij wil heel graag naar buiten, maar wat is het beste moment om hem wat meer vrijheid te gunnen?

Weet jij het antwoord?

/2500

mijn eigen katten heb ik eerst twee maanden binnengehouden, daarna in de tuin laten wennen met een tuigje en zo telkens iets verder. Na een half jaar wisten ze gewoon waar ze woonden en zijn ook nooit weggelopen. Inmiddels zijn het al bejaarde katers, die ook altijd weer thuis zijn gekomen.

Tuurlijk wil hij heel graag naar buiten, om terug naar zijn oude omgeving te gaan. Hou hem zeker binnen tot hij een beetje aanhankelijk wordt van jullie en weet dat hij voor eten bij jullie moet zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100