Geen een lijkt mij. Als het medicijnen zijn moet je de dierenarts raadplegen.

Toegevoegd na 20 minuten:
Metacam en meloxidyl zijn hetzelfde dus kies daarvan welke je leuker vind. Synoquin en seraquin zijn ook hetzelfde alleen is seraquin 100% natuurlijk. Of je gaat naar een dierenarts voor professioneel advies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet dus eigenlijk het antwoord niet!?
Waarom reageer je dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn ook maar leken, voordat je zomaar medicijnen aan je huisdier geeft moet je naar de dierenarts en die beslist dan wat het beste is.