Nou, niet per se. Het is voor een huiskat niet strikt noodzakelijk dat hij kan jagen en in bomen klimmen, zijn eten krijgt 'ie toch in een bakkie.
Maar als je hem laat spelen met van die kleine muisjes en zo, zal hij er met plezier achteraan jagen. Hij zal vast als hij groter wordt en buiten komt achter vliegen en krekels aangaan, dat is instinct en nieuwsgierigheid. En als je hem toch wilt leren klimmen, neem je zo'n klimpaal en leg je er iets lekkers op, eerst niet te hoog en steeds hoger, dan gaat 'ie vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
@paloma, het zal mss niet zo'n beste jager worden.
maar ik neem aan dat hij voor voer bij jullie terecht kan? @haivon, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist op het platteland zijn er genoeg muisjes, krekels en ander klein spul om speels achteraan te jagen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een echte dieren liefhebbers hier. :(
Je kan het ze niet leren, dat zou de mama moeten doen. Ook zal ze, zelfs als ze iets vangt, dat nog niet doodmaken, maar ermee blijven spelen, omdat ze niet weet wat ze hier mee moet, en hoe ze dat dan moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je dat toch ook voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat ze leren hoe je die dood-bijt bij de nek van zo'n beestje uit moet voeren?
... Succes daarmee dan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee. Is natuur van het beestje toch?
Vraagsteller wil de moederrol invullen.
Mag niet!
Zie art 16 lid 3 van de Flora en Faunawet.