Wat zijn leuke plaatsen voor honden zoals, bos, ... ?

we wonen in limburg en willen een lange wandeling maken met onze hondjes. (boomer , maltezer x ? )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (8)

Meertje, beekje, grasvelden waar ze lekker kunnen dollen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het Nationaal Park De Meinweg, moet je misschien even informeren of je er met de hond heen mag, denk het wel zolang je opruimt. Mooi stuk natuur, zie de link voor afbeeldingen ;)

http://www.hollandgroen.nl/natuurgebieden/nl/limburg/nationaal-park-de-meinweg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het zuiden van het land zijn heel veel routes, waar de hond ook los kan lopen... Je kunt ze opvragen bij de VVV ( in de zomer worden er ook bloesem routes uitgestippeld ) heel leuk je kunt onderweg ook eten en drinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hondenstrand!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zee waar hij volop kan uitleven, je kan bvb een tennis bal meenemen en ver weg smijten. Mijn hond is daar zot van !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je facebook hebt ? Als je dat hebt, moet je eens opzoeken : hondenlosloopgebied. Is speciaal voor zuid limburg, en er zitten allemaal mensen uit die regio op met hun eigen tips. Erg aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brunssumse Heide, Daniker Bos, Pieterberg, de Maasplassen. Heel veel plaatsen eigenlijk. Ligt eraan waar je woont en hoe ver je wilt rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In gelderland is een hondenstrand genaamd: de berendonk. Helaas is dat nu gesloten maar vanaf de lente kun je er weer naar toe met je honden. Je kunt ook naar de Ooij. Of gewoon naar een rivier (het kanaal).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet of een hond het 2 uur trekt in een auto