weet iemand een site waarop mensen kunnen vragen of er mensen zijn die bijvoorbeeld op hun hond wilt passen als ze op vakantie zijn ?

ik wil op honden passen !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je kunt op MP hondenoppas gevraagd zoeken,maar ook als je in Google intypt hondenoppas gevraagd krijgt je verschillende hits.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ook bij dierenwinkels,dierenartsen en supermarkten een briefje ophangen dat je jezelf aanbiedt als hondenoppas of hondenuitlaatster
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de meeste dorpen heb je wel een hondenuitlaat dienst. misschien kun je daar gaan werken als vakantiewerker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 16+ bent kun je je aanmelden bij het dierenasiel.
Daar zoeken ze altijd vrijwilligers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op marktplaats staat bij huisdieren/honden een rubriek oppas gevraagd, daar staan er wel wat bij, maar ook aangeboden, je moet kijken wat er bij jouw in de buurt gevraagd word, en reageren.
wij doen het ook, het begon bij 1, en nu hebben we er 9, via mond en mond reclame.
maar we hebben zelf ook 2 honden, en kijken of het klikt, zo niet beginnen we er niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met onderstaande organisatie hebben wij hele goede ervaringen gehad. Tis al weer heel wat jaartjes geleden maar we hebben toen een aantal jaren het zelfde echtpaar bij ons thuis gehad om op de poezen en het huis te passen. Je kreeg toen een lijst waaruit je iemand kon selecteren en contact leggen. Eerst een kennismakings ontmoeting gehad bij ons thuis en toen het van beide kanten klikte afspraken gemaakt. Zij hadden een fijne vakantie en wij gingen met een gerust hart op vakantie.
Tis nu natuurlijk wel kort dag maar wie weet lukt het nog. Veel succes.