Waarom neemt mijn hond een ander jongens hond in zijn kont?

mijn hond (chichu maltezer kruising) heeft met een (chihuahua) gedaan ze gingen eerst normaal lief spelen en ik zat te voetballen met een vriend we lieten ze los en samen spelen en daarna gingen ze omstebeurt elkaar nemen vinden ze dat leuk of is dat natuurlijk? man en een man he

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doggie style
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihi, zal het een homo kunnen zijn?..
Kimath
12 jaar geleden
Ik weet niet of je hondje gecastreerd is, maar dit zou ik wel doen. Worden ze vaak wat rustiger van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik ook ik was half dood gister van het lachen

Het beste antwoord

Volgens mij heeft dat met dominantie te maken, de plaats in de roedel, maar omdat er geen roedel is, en ze blijkbaar aan elkaar gewaagd zijn, doen ze het om de band te bevestigen, de machtsverhouding goed te houden , zoiets..

dit heb ik volgens mij gezien bij de dog whisperer......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

doen mijn honden ook, ook 2 mannetjes, dus zal wel normaal zijn (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien doen ze het omdat ze geen vrouwtje bij de hand, uhhh... poot dan, hebben.
12 jaar geleden
Dominantie, ook als de hond een mens bij het been of de arm pakt betekent dat dominantie. Dan moet je de hond van je arm of been halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doet ie niet wij spelen wel soms en dan versla ik hem natuurlijk of als ik rijd dan ga ik mee met hem