Mag een hond ander drinken dan water?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, dan drinken ze het vaak meteen op. Karnemelk is beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
antivries zou ik m niet geven in ieder geval!!!!

Het beste antwoord

Je kan elke dag een klein laagje karnemelk in de bak doen. Dit is goed tegen de vlooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlooien in zijn hele leven heeft hij nooit vlooien gehad ik heb hem goed ingeënt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klopt wel wat ik zeg........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagjes hij zegt toch ook niet dat jouw hond vlooien heeft / heeft gehad. En toch geef je hem een min? Niet echt netjes van je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 hoor platje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind het ook een beetje vreemde min van Vraagjes. Zeker met de vage onderbouwing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje Raamklaza!
paulus811
12 jaar geleden
Hebben jullie een andere gv dan ik? Ik kan niet zien wie minnetjes uitdeelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 platje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@paulus...Ze af meteen een min, met de uitleg (zie eerste reactie.
@Siska Thanks!!
paulus811
12 jaar geleden
platje, ik zie die reactie wel maar dat wil voor mij niet zeggen dat ook de min uit die hoek komt? Overigens, als het wel zo is vind ik dat extra flauw. Als vragensteller deel je geen minnen uit aan mensen die de moeite nemen om jouw vraag te beantwoorden.

Andere antwoorden (7)

Ja, mag wel.
Een beetje ander drinken kan geen kwaad maar is niet nodig.
Water is voldoende. Meer heeft een hond niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan je hond gerust wat bouillon te drinken geven, mocht hij het nodig hebben om aan te sterken.
natuurlijk wel zonder zout.
als hij aan de race is, kan je rijstewater te drinken geven.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Maar waarom bouillon? Meestal is dat bij mensen om zo het zoutgehalte op te krikken. Ik begrijp dat een hond niet zo veel zout mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagjes
Dus ik zou hem ook een colatje kunnen geven?
Rieneke1
12 jaar geleden
bouillon omdat het lichtverteerbaar is, en toch de noodzakelijke eiwitten bevat.
cola zou ik niet zo snel geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ rieneke :)
Inderdaad rijstwater is heel goed tegen diarree.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad de eiwitten zijn belangrijk! Cola slaat nergens op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cola???? met of zonder tic? +1 rieneke
Er is zelfs hondenbier verkrijgbaar.
Gezien in Duitsland bij dierenwinkel de fressnapf
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen fijn idee.
paulus811
12 jaar geleden
het is speciaal voor honden en niet schadelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is hier bekend onder de naam Kwispelbier.
Hondenbier bevat geen alcohol en koolzuur. Het wordt gebrouwen uit mout, andere graanproducten en rundvlees en is niet schadelijk voor de hond.
Een goed idee voor oud & nieuw!
Dus van mij een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach zolang de hond je niet onder tafel zuipt is er niets aan de hand.
een beetje stoere hond drink nu en dan een pintje hoor, dan ben je namelijk pas echt een Hot Dog. +1 J5M
Je kan hem Viyo laten drinken. Dat is een nieuwe, prebiotische drink die de natuurlijke weerstand van honden helpt versterken.
Af en toe een beetje geitenmelk zal je hond ook lekker vinden en het kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wist ik nog niet + Maar denk dat het eerste product niet nodig is, als je hond volwaardige voeding krijgt. Lijkt me wel goed als hij aan moet sterken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
al hoop ik dat mijn hond het nooit nodig zal hebben. (het is toch gewoon niet uit te spreken?!) :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt platje en eucalypje :))
Elke dag een beetje tomatensap ( tomaat kan ook ) dat helpt om kanker tegen te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen goed idee.
Tomaatproducten kunnen bij honden rillingen en hartritmestoornissen veroorzaken. http://www.hondenplanet.nl/wetenswaardigheden/giftig-eten-voor-honden/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
buiten dat Siska.....die van mij heeft het niet nodig. hij rookt toch niet.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook kanker krijgen zonder dat je ooit gerookt hebt. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohw?? :))
nou maar goed ook dan. mijn hond eet heel graag vlees, maar die vlees tomaten gingen er echt niet in hoor.
ik haalde ze nog wel bij de vegetarische groentenboer, maar dat was ook niet goed genoeg. ik doe het gewoon niet meer, de hond zoekt het maar uit!!
;-))
In principe heeft een hond aan water alleen genoeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd +1. zo is die van mij ook niet verwend hoor. die kan het best doen met haar mineraal watertje Perrier dat ik wekelijks over laat vliegen uit Frankrijk. ;-)
al die poespas is mij teveel van het goede.
Ik ken een hond die krijgt elke keer als hij met zijn baasje naar een restaurant gaat een bordje koninginnesoep.
Ze komen er al jaren dus het kan vast geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinds swaneer mag een hond ndaar een restaurant bin nen