een ruin samenzetten met 2 hengsten?

Het gaat hier over 2 (mini)shetland hengsten, en 1 shetland ruin. wij zouden ze graag in 1 weiland zetten,
maar kan dit bijv. ook (negatieve)invloed hebben op de ruin?

PS; de hengsten en ruin hebben elkaar nog nooit ontmoet.

Weet jij het antwoord?

/2500

De ruin is dan wel de laagste in rang. Maar zolang er geen merrie bijgezet wordt hoeft het geen echte problemen op te leveren

Misschien kun je de ruin eerst even laten wennen aan beide hengsten door hem eerst met beide hengsten apart te zetten en dan pas samen? Of eerst er naast met een draad er tussen.

het kan wel maar kennen de 2 hengsten elkaar wel dat kan best wat problems geven vooral bij shetlanders die willen vaak graag de baas zijn. ik zou de hengsten eerst kijken hoe zij met elkaar omgaan en dan een voor een met de ruin. maar als jij het anders wil moet jij het weten. ik heb een merrie ( en dat is heel anders) maar die staat op een stal met heel veel hengsten zij reageert er niet zo op. oh shit nu sta ik alleen maar op te scheppen over mijn paard. Toegevoegd na 1 minuut: ik hou van mijn paardje daarom praat ik er veel te veel over. sorry

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100