Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kost ongeveer het om een pup te ontwormen en in te enten bij de dierenarts?

Het is een jack russel terrier

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Reken maar zo rond de 20/30 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo rond de dertig euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen voor een consult ben je al rond de 30 euro kwijt,hier komen dan nog de entingen en ontworming bij dus dit loopt aardig in de papieren.

Inentingen

Als je de pup mee naar huis neemt, moet hij al wat inentingen hebben gekregen. Voor de overige inentingen, één als de pup negen weken oud is en wederom één als de pup twaalf weken oud is, ben je 100 euro verder.

Ontwormen

Je pup moet regelmatig ontwormd worden. Het eerste jaar minimaal vijf keer. Afhankelijk van hoe zwaar je pup is, ben je gemiddeld 50 euro kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn King Charles was de 1e keer 90 eu ( parvo + kennelhoest) en de 2de keer 45 ( alleen parvo). Ontwormen was dacht ik minder duur maar ben blij dat ik mijn hond verzekerd heb!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht zelf ook eerst van niet maar tot mijn grote verrassing werd het gedeeltelijk vergoed (30 eu eigen bijdrage dacht ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke verzekering heb je dan?
Ontwormingsmiddel zou je ook bij de dierenspeciaalzaak kunnen kopen. Maar eerlijk gezegd is mijn eigen dierenarts helemaal niet duurder dan mijn dierenspeciaalzaak.
Weet je wel dat je je pup regelmatig moet ontwormen? Met name op 2, 4, 6, 8 weken en dan om de maand tot hij / zij een half jaar oud is. Daarna om de drie maanden, dat is het advies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt (in Belgie) van de dierenarts af. Bij de ene betaalden wij €70, bij de andere €20 of 30, voor net hetzelfde. Zoek naar een dierenarts die het niet puur voor het geld doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ja, ik heb dan 2 hondjes van 4 jaar, die ik jaarlijks laat enten maar in mn eigen woonplaats (zwolle) was ik 110 euro kwijt voor een cocktailspuitje (beiden) en in een kleiner plaatsje 60 euro (ook beiden). Dat scheelt nogal, want voor de 50 euro kan ik weer een paar maanden (bijna een jaar, heb kleine hondjes dus vandaar:P) voer kopen...
ik zou gewoon eens wat dierenartsen opbellen en vragen naar de prijzen. Of anders mensen in je omgeving met honden vragen waar zij heengaan en wat ze betalen...

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding