Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Liggende cavia

Ik heb 2 cavias van 4 maanden. Als de ene gaat liggen liggen haar achterpootjes onder haar lijfje vandaan. Is dit normaal want mijn andere cavias deden dit nooit?! is het misschien om haar warmte kwijt te raken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De ene cavia is niet hetzelfde als de andere cavia. Misschien vind jou cavia het lekkerder om met de pootjes naar achteren te liggen. Het kan inderdaad ook zijn om haar warmte kwijt te raken.

Hier hebben we meerdere cavia's en sommige liggen wel zo en anderen liggen weer anders. Niets om je druk over te maken dus ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Koddig gezicht, die kleine pootjes. Hier ook vaak: lekker helemaal uitgestrekt. Of gewoon met de achterpootjes onzichtbaar onder het lijfje en alleen een stukje van de voorpootjes te zien.
Mogelijk om warmte kwijt te raken, maar misschien ook een gewone prettige lighouding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan geen kwaad, ik heb 2 cavia's en de ene ligt altijd met mn pootjes onder zijn lijf
En de andere ligt met zn pootjes achter zn lijf

Het maakt niks uit dus ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding