Hondendraagzak voor 2 hondjes van 3 kilo?

Ik vroeg me af of iemand weet of er een hondendraagzak is, misschien de snugglebug van petflys, waarin je 2 kleine hondjes van ongeveer 3 kilo in kunt vervoeren.
Ik heb nu 1 hondje maar vroeg me af of iemand een goede draagzak weet voor 2 hondjes(voor misschien ooit in de toekomst) Wel echt een draagzak, geen tas of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk kan je iets op deze site vinden:

http://www.glossydoggy.com/epages/0801311.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/0801311/Categories/Draagtassen

De Petsling hondendraagzakken lijken mij het meest geschikt voor je hond(tjes).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als alles goed is, dragen de honden zichzelf, en wel op vier pootjes. Acht poten gezamenlijk en dat is een heel draagvlak.
Echt honds ook, met vier pootjes op de grond en véél beter voor de onderlinge verstandhouding met de baas!
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het helemaal met je eens sara! Ikzelf heb ook 2 chi's (korthaar) en deze doe ik ook wel eens in een tas, niet omdat ik dat zelf nou zo leuk vinden, maar omdat het kleine hondjes zijn en vooral met de kou nog wel eens iets onder de leden kunnen krijgen (DA advies ook). Plus ik laat ze idd niet 10 kilometer naast de fiets rennen.
Die vooroordelen ook altijd!
wat dacht je van een fietskrat? Hier in Amsterdam zie je niks anders,een kussentje erin en je hondjes kunnen dan ook lekker liggen en naar buiten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Dat is een goed idee. Dan staan ze toch op hun eigen poten. Dat is beter dan ze te dragen.
Bedoel je voor op de fiets of ook lopende? Ikzelf heb voor op de fiets een mand (aan het stuur), vinden ze prachtig!! En voor lopende, als ik de winkel in wil ofzo idd een soort draagtas, voor 2 (zie foto hieronder). Die van mij zijn ook 3 kilo stuk en dat houdt deze makkelijk, ook is ie daar groot genoeg voor. Je hebt trouwens ook rugzakken waar je ze in kunt doen. En buggy's (al hou ik daar totaal NIET van, maargoed dat is voor iedereen anders)

Kijk anders eens op deze site, die hebben verschillende dingen:

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tassen van petflys vind ik persoonlijk erg duur trouwens, maar dat is ook voor iedereen anders;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owja ik weet al wat je bedoeld ja. Volgens mij heb je die idd niet echt voor 2 stuks, dus dan zou je aan elke kant 1 moeten hebben haha;) Ik heb met buggy's altijd zo van: ja is wel handig omdat je er ook nog spullen onderin kan doen, zodat je zelf niks hoeft te dragen, maar het gaat toch een beetje tegen mijn principes in haha, dus dan toch maar niet:P Maar veel succes met je zoektocht nog iig;)