Hoeveel is een volledig getrainde goudvis waard?

Dus, een goudvis die is getraind om bijv. een bal in een net te duwen of door cirkels te zwemmen, en ongeveer 9 trucjes kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

super dat je goudvis zoveel trucjes kan!
maar wat waarde betreft: net wat de gek er voor geeft vrees ik.
ik zou m'n verwachtingen niet te hoog stellen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, :)))
+1
Als je hem ook nog kan leren de krant te halen, dan is hij echt goud waard en doet hij zijn naam eer aan.

Maar zonder gekheid, ik denk dat Rieneke een goed antwoord heeft gegeven.

Ik heb misschien nog wel alternatieven voor je om er wat geld mee te verdienen: Je kan bv shows geven (bezoekers tegen betaling natuurlijk) of zet een filmpje waarin jouw goudvis de trucjes doet op YouTube. Wie weet krijg je duizenden views. Ik weet niet hoe het exact zit maar volgens mij kan je met jouw filmpjes geld verdienen mits deze extreem veel worden bekeken.

En laat het even weten als je dit doet, ben wel benieuwd naar die trucjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
#proest#
de krant halen....?!! :) +1
€2,50 niet meer ,doet je goudvis dat op commando ,hoe geef je dergelijke commandos dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met gebarentaal natuurlijk!!
:OP +1
die is op 'de markt' net zoveel waard dan een goudvis dat niet zoveel kan, veel minder kan, of helemaal niets kan.

helaas, maar er zit geen handel in afgerichte goudvissen, en het vak 'goudvissen trainer' zal zeer waarschijnlijk ook geen gat in de markt zijn.

verkopen aan het circus schiet ook niet op want hij valt niet op in het midden van de piste.

dus mocht jij dit allemaal bereiken met je goudvis zou ik hem houden als ik jou was. dan is ie je waarschijnlijk heel veel waard (misschien zelfs wel GOUD waard??)