Waarom eet een hond geen champignons?

Mijn hond eet vrijwel alles wat ik ook eet. Ze is zelfs ooit eens een half uur bezig geweest om een stukje haring van de vloer af te krijgen. Alleen als ik (soms) weer eens te veel heb opgeschept en dan krijgt het restje. Alleen dit is nu al de tweede keer dat ik me kan herinneren dat mijn hond het bord netjes schoon heeft gelikt en dar er rondom het bord nog een paar champignons.

Is hier nu een bepaalde reden voor. Of eet een hond gewoon alles behalve champignons?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, volgens mij moet je de boel omdraaien:
Ik eet vrijwel alles wat mijn hond ook eet......:)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hond eet bij mijn moeder bietjes en bruinen bonen. En die eet ik inderdaad niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Honger maakt rauwe bonen zoet. Weet zeker dat je ze wel eet als er niks anders is. Hoop dat de hond wel voldoende beweging krijgt, hahaha....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hond beweegt genoeg hoor. Vooral als ik net wil gaan slapen. Dan krijg ik een keer of 20 een grote bal in mijn gezicht gedrukt die ik dan weer moet weggooien... En het moet wel heel erg zijn wil ik bietjes en bruine bonen eten. En ik vergeet de andere bonen helemaal te noemen...

Het beste antwoord

misschien gewoon een kwestie van smaak. net als wij mensen niet allemaal hetzelfde lekker vinden, zullen ook honden dat hebben.

(behalve mijn hond, die at echt alles, zelfs de verpakking die er om heen zat)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n hond hebben wij ook gehad. Als je, je sleutels kwijt was dan moest je gewoon even met de hond gaan wandelen:S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ja herken het helemaal, had ook vaak een hond die met spoed naar buiten moest :D

Andere antwoorden (2)

Mijn hond at ook geen champignons, hij likte ze wel helemaal schoon. Blijkbaar weten (sommige, want ik weet dat er ook honden zijn die ze wel eten) honden instinctief toch wat goed en slecht voor hun lichaam is. Verschillende soorten champignons zijn giftig voor honden en kunnen een shock en de dood veroorzaken. De gevolgen hangen af van het type dat gegeten wordt, maar het is beter om alle soorten te vermijden bij het voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verschilt per hond denk ik. Ik zal het eens bij mijn hond proberen, misschien vindt ze het ook niet lekker. Maar mijn hond eet bijvoorbeeld geen groenten (maar wel fruit :D) . Die van jou wel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaliter eet mijn hond alles wat ik ook eet. Alleen geen champignons... Verder echt alles wat in de breedste zin van het woord onder voedsel valt...