De ogen kleuren zeker tot 6 maanden bij. Wacht af, als ze blauw blijven is er iets goed mis met de rechtstreekse afstamming.
Ivana
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee niet altijd, mijn nichtje haar labrador had de eerste weken blauwe oogjes, nu bruine!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas. Uit je vraag is af te leiden dat je hond 2 blauwe oogjes heeft. (pure)Labs kunnen alleen bruine ogen hebben ;-)