Waarom vind ik na bijna een jaar nog steeds kattenharen in huis?

Een jaar terug heb ik de kat de deur uit gedaan...

Maar met enige regelmaat kom ik nog steeds van die vervelende rode kattenhaartjes tegen...

En dan heb ik weliswaar een hond. Maar deze heeft zwarte en witte haren. En inmiddels zelfs grijze haartjes. En ik heb ook geen rode haren. En ik maak echt goed schoon in huis. En toch kom ik nog steeds kattenharen tegen...

Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik word er niet gek van hoor... Maar het viel me vandaag weer eens op...

Het beste antwoord

Die haartjes zitten overal. Door lopen, stofzuigen,wind, noem maar op, verplaatsen de haren zich steeds naar een ander plekje. Ook op plekjes waar je niet zo makkelijk schoonmaakt (onder tafeltjes, onder de bank, op plinten enz).
Als je je kat een aantal jaren gehad hebt zit je huis echt vol met haartjes! ook al zie je die niet zo direct, ze zitten overal verstopt en komen dus door allerlei bewegingen soms weer tevoorschijn.
Heb geduld...ooit ben je er wel zo goed als vanaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt logisch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is het ook :-)

Andere antwoorden (2)

beter stofzuigen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haren kruipen overal in en tussen.
In kleren, tussen plinten en andere hoekjes en gaten. Ze zijn moeilijk om helemaal weg te krijgen en dat kan jaren duren.

Soms heb je na een paar maanden een trui of vest aan die je een tijd niet gedragen hebt i.v.m. een ander seizoen. Dan zitten daar nog steeds haren in, die je later door het dragen weer gaat verspeiden. Zelfs wassen helpt niet helemaal.