Is onze kat eenzaam?

We hebben een kat, welke overdag in huis zit gesloten op een paar gangen en een kamer. Als we thuis komen is hij altijd blij om ons te zien. Nu echter kan ik nauwelijks werken, omdat hi continue tussen mij en de laptop duikt, en dan ruimte maakt door de laptop weg te duwen en zijn voorpoten op mijn handen te zetten. Wil hij meer aandacht? Of is dit op een of andere manier normaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ik overdag thuis ben, zie ik onze poes niet. Hij ligt ergens te slapen. Tegen de avond wordt hij wakker en doet precies hetzelfde met mijn laptop, die douwt ie weg. Poezen zijn solitaire dieren. Het is niet gezegd dat een poes blijer wordt van nog een poes erbij.

Je zou ook kunnen proberen om iets neer te hangen of te zetten waarmee of waarin hij kan spelen. Bijvoorbeeld een speelgoedmuis aan een elastiek die je ergens aan hangt. Een klimpaal of iets anders zodat hij iets te doen heeft.

ik denk dat hij zich een beetje eenzaam voelt... als je er in ieder geval voor zorgt dat ie naar buiten kan is het een goed begin

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100