Hoe maak een een vogel (kakariki) zinderlijk?

Ik heb eens gelezen dat een vogel in een kwartiertje zinderlijk te maken is. Er stond natuurlijk niet bij hoe dat moest, maar elke keer mijn haren wassen nadat mijn lieve Bassie op mn kop heeft gepoept (hihi) is ook niks dus ik vraag me af of iemand een idee heeft??

Toegevoegd na 3 uur:
Hier staat een filmpje waarin die man verteld dat het zinderlijk maken een kwartiertje tijd kost. http://www.vogel-training.nl/ volgens mij staat het bij gratis video's ofzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

ik heb hier een site opgezocht voor vogels zindelijk te maken, dit is bij een papegaai
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Benieuwd waar je dat gehoord hebt.
Het zindelijk maken van een vogel lijkt me niet makkelijk (en in een kwartier lijkt het me totaal onmogelijk, tenzij je hem doodmaakt, dan zal die nooit meer poepen, maar ik neem aan dat je dat niet wilt).

Ik heb hier een forum voor je gevonden waar tips staan:

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=1872&recordnum=0

Heel veel succes maar denk ook aan de gezondheid van het beestje.