Is het voer naar beneden gezakt? Dan is dat de culinaire zone in je vissenbak.

Is er teveel groen van takjes bovenin dat daar te weinig ruimte is?

Ze vinden hun weg wel. Laat ze het zelf maar doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar is het water waarschijnlijk warmer. Er valt niks te doen en het kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker laten Zwemmen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voeren met voer dat aan de oppervlakte blijft liggen dan komen ze vanzelf wel naar boven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna zeker heb je een reiger op bezoek gehad, hierna zijn vissen heel erg schuw geworden, wat soms weken lang kan duren, bij goudwinden soms wel maanden.
Dus kan je hier niets aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat het hier om een aquarium gaat ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goudvissen zijn vijvervissen, waarom zou het een aquarium zijn?
Maar het zou kunnen hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ed er zijn zelfs nog steeds mensen die goudvissen in een goudvissenkom doen :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja Mendy, helaas wel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat bij huisdieren, niet bij tuin ;-)
Lijkt me dat vijvervissen meer bij de tuin horen. Maar ik heb zelf ook jaren goudvissen in een vijver gehad hoor, maar ik nam in dit geval gewoon aan dat het om een aquarium ging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou nog steeds best kunnen, we horen het wel.
Dat doen die van mij ook het is niets bijzonders.