Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onze labrador likt vaak aan de kleding van mijn vriendin, niet aan die van mij of iemand anders alleen maar bij haar. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
804
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Doet hij dit als je vriendin misschien de menstruatie heeft?
Is normaal, doen veel honden. Veel mensen hebben het niet in de gaten!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dat is juist het gekke, hij doet het gewoon als ze op de bank zit eigenlijk bijna iedere dag. Soms als de kleren nog schoon zijn, maar ook soms als ze een dag heeft gewerkt.. Het is echt alleen maar bij haar kleding.. Ook pakt hij vaak haar schoenen.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Onze hond deed dat ook vaak bij mij. En dat kwam omdat ik vaak mijn handen aan mijn broek afveegde. Ook chipskruimels.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heeft je vriendin andere huisdieren? Misschien is je hond erg geintresseerd in de geur van bijv. haar kat. Misschien heeft ze voedsel in dr zakken. Misschien heeft ze net gesport en smaakt haar huid naar zweet ("lekker" zout)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien dat je vriendin ook een hond of misschien een ander huisdier heeft, en dat ruikt jou hond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding