wat kan ik mijn zwanger konijn geven, om wat aan te komen?

ik ben vandaag terug gekomen van vakantie. en in die week dat wij weg waren hebben er andere mensen voor het konijn gezorgd, maar ze is heel erg afgevallen en ze was al niet te zwaar. wat moet ik haar geven zodat ze weer wat aankomt. het moet niet schadelijk/gevaarlijk zijn voor de zwangerschap. ze moet over 7 dagen bevallen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je hebt bij de dierenspeciaalzaak speciale vlokken te koop die je over/door het eigen voer mengt,deze bevatten veel extra voedingstoffen speciaal voor zwangere of zwakke konijnen. ik heb het zelf ook eens aan mijn konijn gegeven toen hij ziek was. knapte er goed van op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JeeJ

Andere antwoorden (3)

gewoon plus normale brokken groente geven als sla en wortels.
ze is ook dunner doordat ze haar vacht eraf haalt voor het nest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaaltje met melk en daarin wat brood gedompeld. Dit hielp bij mijn konijnen goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
konijn kunnen heel ziek worden van melk als ze volgroeid zijn.
mijn konijn was ook zwanger,wat ik deed... was wat meer brokken geven.