het is echt vreemd . we zyn zeker dat onze kat een mannetje is maar zijn buik is hard en rond.kunnen mannetjes katten zwanger worden?

het is echt vreemd . we zijn zeker dat onze kat een mannetje is maar zijn buik is hard en rond.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee dat is uitgesloten dat een kater zwanger kan worden. Mijn ex-kater is een enorme vreetzak, na het eten is zijn buik opgezet en rond. Kijk eens aan de achterkant van de kat en zie je daar balletjes hangen, dan weet je zeker dat jouw kat een kater is en hoef je geen kleine katjes te verwachten.

Ga anders naar de dierenarts. Heb je misschien niet de verkeerde kat/poes in je huis genomen die toevallig op die van jou lijkt?

mogelijk heeft hij wormen? als hij niet ontwormd is, dan zou ik dat zeker even doen. of heeft hij last van verstopping? hou 'm goed in de gaten, en ga bij twijfel naar de dierenarts.

Een kater kan niet zwanger worden, wel kunnen er allerlei andere redenen zijn waarom zijn buik hard is. Als dit anders is dan anders, bel dan de dierenarts want dan kan er iets mis zijn.

Wat denk je zelf!? Hij is gewoon ziek, breng hem naar de dokter want mischien is het serieus.

Katers hebben soms blaasgruis, wat de urineweg kan verstoppen. Daardoor kan de kat niet meer plassen en wordt de buik hard zoals jij beschrijft. Dat is ernstig en iets waarmee je naar de dierenarts moet.

het zou de eerste kater op de wereld zijn die zwanger was (dit kan je toch gewoon niet serieus overwegen hoop ik..) door een ernstige worminfectie kunnen dieren (ook katten dus) een dikke buik krijgen. verstopping kan ook, hiervan kunnen talloze dingen de oorzaak zijn van een dikke buik. voor alle zekerheid kan je naar een dierenarts, een dikke opgezette buik die ook nog een keer hard is, is alles behalve een gezond teken. kittens kan je echt vergeten, een kater kan simpelweg niet drachtig zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100