me hond lag te slapen en in eens was ze van het bed gesleurd en tegen de muur gedonderd hoe kan dat???

en er was daar in dat huis vroeger een hond
kan het door dat zijn

Toegevoegd na 40 minuten:
ja en ze was klaar wakker sorry

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft Je hond gedroomd, of is ze ergens van geschrokken. Zo er voor de rest niet te veel achter zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou me wel zorgen gaan maken als de muur 4 meter van mijn bed af zou staan overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als overal waar 'vroeger een hond was' dit soort dingen gebeurden, zou niemand meer huisdieren kunnen houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja da is wel waar maar je het is een vraag he

Antwoorden (5)

Geesten natuurlijk ! Mijn hond is wel eens zo lomp om van het bed tegen de muur aan te vallen tjjdens het omdraaien :)

Toegevoegd na 41 minuten:
heb t trouwens bij een vrouw gezien , in paranormal activity 2. en daar waren het geesten.dus niks geks :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Honden dromen ook en bewegen in hun slaap, ze kunnen ook blaffen en snurken als ze dromen. Door het bewegen zou hij van het bed af kunnen vallen. Zou er verder niets anders achter zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er was ooit een filmpje over een hond die aan het rennen is in zijn dromen. Je ziet hem dan ook op de grond liggen, en rennende bewegingen maken. Op een gegeven moment word ie wakker en rent keihard tegen de muur aan. Kan het filmpje helaas niet vinden. Mocht iemand een link hebben plaats hem gerust.

Maar ik denk dat zoeits jou hond ook is overkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hij begon te kwijlen? met schuim op zijn bek?
en met zijn ogen te draaien alsof ie door iets bezeten was?
was ie daarna zwaar buiten adem en kreeg je geen contact met je hond?

ik zou meteen naar je dierenarts gaan als ik jou was. duidelijk gevalletje van epilepsie. doodeng!!!! (heb een hond gehad die epilepsie had)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens! Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en direct naar de DA gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je :) helemaal als een dier wakker is (dus niet zoals in het gekke arme dier als in het filmpje) :O/
komt door het dromen.
mijn hond had wel eens gedroomd dat hij ging rennen.
toen zag je zijn poten hard heen en weer gaan XD.