Onze kat vertoont tekenen van schurft.Rouwtjes op zijn rug en nu ook op zijn buik,maar hij verliest niet (veel) haar.Iemand een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

van vlooienallergie tot schimmel tot voedingsallergie... het kan vanalles zijn... het enige juiste advies hier is NAAR DE DIERENARTS! en die een juiste diagnose laten stellen.

Dierenarts?

Naar de dierenarts ermee, lijkt me duidelijk. Wij kunnen je kat niet zien, en als het schurft is zal hij veel jeuk hebben. Dat dient behandeld te worden.

ja ik heb een echt heel goed idee!!! wat dacht je van de dierenarts? er zijn talloze oorzaken die dit kunnen veroorzaken. wij weten het niet en kunnen het ook nooit weten. de dierenarts is de enige die met zekerheid een juiste diagnose kan stellen. mijn idee is dus om een afspraak te maken en met je kat erheen te gaan. succes!!

Een ding is zeker, je kat sterft van de jeuk, en dat is erger dan pijn! Verder hebben katten zelden schurft, dus dat is het niet. Dierenarts dus.

Geen minuut meer wachten DUS NU NAAR DE DIERENARTS Want stel dat het schurft zal zijn is dit zwaar besmettelijk voor mens en dier. En zorg je ervoor dat andere mensen en dieren in jou omgeving dit ook krijgen. Ik hoop in dat geval dat ik niet naast je woon

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100