Is het voldoende als ik 2 x per week het water van de drinkfontein voor mijn kat ververs?

Weet jij het antwoord?

/2500

Met dit warme weer zou ik het gewoon elke dag doen, heeft dat beestje ook elke dag vers water. Neem aan dat jij het ook niet prettig vindt om water te drinken wat al 3 dagen niet ververst is.

Nu doe ik het twee keer per week omdat het water snel vies wordt. Normaal gesproken 1 keer per week. Af en toe bij controle maak ik het drinkfontein grondig schoon met chloor omdat ik een gelige aanslag in het drinkfontein bespeur, juist in die hoekjes waar je niet bij kunt komen. Laatst deed het motortje het niet goed die heb ik toen ook in de week gezet met chloor en toen kwam er allemaal rotzooi vrij en nu doet hij het weer optimaal. De chloor moet je er wel goed uitspoelen zodat het drinkfonteintje weer helemaal chloor vrij is. In het motortje kunnen zich allerlei bacteriën nestelen zodat zo'n chloor beurtje geen overbodige luxe is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100