er is een pauw ontsnapt, wat nu?

bij ons is een pauw ontsnapt uit de kinderboerderij.
hoe kunnen ze hem vangen?
het is een mannetje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Met een aantal mensen in een wijde kring erom heen staan en zo langzaam terug naar de ingang.

Niet opjagen. Gewoon rustig om hem heen en aansluiten zodat hij naar een bepaalde richting gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb vroeger ook pauwen gehad, en deze zag als er iemand achteraan gegaan was in geen week, en het heeft geen zin om hem te zoeken,want in het groen en tegen de grond aangedrukt heeft hij zo'n goede schutkleur dat je hem niet ziet of je moet erop gaan staan. Maar waarschijnlijk niet getreurt, hij komt na enige tijd wel weer terug. Je hoeft er niets voor te doen, beter nog doe er niets aan, je strest hem alleen nog meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
komt idd vanzelf goed, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijgt vanzelf honger en hoe makkelijk krijg je je eten in een dierenboerderij ;o)