gele goudfazant maakt vanaf lawaai

Hallo

Ik heb 2 mannelijke gele goudfazanten. 1 ervan maakt elke ochtend als het licht wordt veel lawaai. En overdag soms ook. (net een haan). Ik vindt dit niet echt fijn voor de buren. Heeft dit te maken met een broed seizoen? Hoe lang kan dit duren? Hij in nu 3 jaar oud en heeft dit nog nooit gedaan. Ook is hij dominat naar de andere manelijke gele goudfazant. En die maakt geen lawaai.
Wie kan mij hier antwoord op geven.

Gr. Marco

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Het is een haan, en zo gedraagt hij zich ook: zich laten horen als het licht wordt, en af en toe overdag. Hij is duidelijk de baas.