Ik heb thuis een kip en zou haar graag wat leueke trucjes aanleren, weet iemand er een?

Ik heb een kip en soms speel ik er wel eens mee, onlangs probeerde ze ik iets aan te leren maar dat lukte niet zelfs niet als ze een beloning kreeg. Ze heeft wel schrik van mij maar ik hoop dat ze dat afleert. Is er iemand die weet hoe ik haar kan aanleren om geen schrik meer te hebben of trucjes te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (5)

Ik moet de eerste kip nog meemaken die trucjes kan.
Helaas, dat gaat niet lukken. Kippen zijn niet zo intelligent.

Wel kun je ze heel tam maken en van je hand laten eten. Je kunt ze oppakken en knuffelen. Ook lopen ze achter je aan als je voer gaat pakken enz. Maar trucjes....nee.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt ze wel laten slapen, maar dat is geen echt trucje. Dat is een soort van hypnose.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zoiets wilt zul je moeten beginnen als de kip nog een kuiken is zodat ze er vanaf het begin af aan aan kan wennen.En je moet er vele vele uren mee bezig zijn om ze iets te leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet ik niet, maar ze kunnen trucjes doen! Ze hebben een herinnering van ongeveer 6 verschillende dingen. Je zou ze dus bijvoorbeeld kunnen laten tellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'n Nobelprijs-winnaar , Dr. Konrad Lorenz , heeft veel geschreven over omgang met dieren . Op youtube zijn ook filmpjes over hem . Hij was 'n tovenaar met dieren !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je kip op je arm zetten zoals papagaaien in piraten films