Mijn paard loopt kreupel op t harde, maar het is niet duidelijk kreupel. Wel heeft ze bij haar pees een bultje, kan dit een peesblessure zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Raadpleeg de arts...! Dit kan van alles zijn. Wat het zelfs ook kan zijn is dat je paard scheef is, dan moet je hem rechtrichten, maar belangrijker is eerst alle medische dingen uit te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens naar de techniek van antoine de both! Heb een workshop van hem mee gemaakt egt wonder baarlijk!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja idd verstandig om een arts te bellen...vanalles mogelijk.. Sterkte ermee
Je kan ook een fysiotherapeut inschakelen. Die kan al een hoop voelen. Maar inderdaad is het belangrijk dat wanneer dit niet over gaat na een weekje rust (stappen) de veearts te laten komen. Bij mijn paard bleek het in zn schouder te zitten. Als ik was doorgereden had ik hem af kunnen schrijven, nu na een half jaar rust niks meer aan de hand. Succes!