Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een leuke plek, omgeving noordwijk/ noordwijkerhout waar de hond kan zwemmen in een meertje? (dus niet het strand)

heb nu een logeer hond en die is stapelgek op zwemmen en water, alleen enorm bang voor de golven van de zee. hond en ik zijn dus op zoek naar ander zwemwater, een meertje, plas, etc in de buurt van noordwijk

Toegevoegd na 3 minuten:
o'ja..zeg alsjeblieft niet dat ik hem gewoon moet leren niet bang te zijn, want daar ben ik nu eventjes klaar mee, heb de afgelopen week de hele week al tot en met mn bovenbenen in de zee gestaan om hem te overreden, maar...helaas zonder resultaat (het is ook al een wat oudere hond) hij hoeft van mij overigens niet te zwemmen, maar toen we eventjes op bezoek waren bij een meertje verder weg, werd ie helemaal blij en was er de hele middag niet meer weg te slaan, dus dat wil ik zo graag nog een keertje met hem doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Oostduinsemeer Noordwijkerhout.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er is zat te doen in de omgeving! O.a. het oosterduinse meer in Noordwijkerhout, goed te combineren met een boswandeling, of de klinkerbergerplas tussen sassenheim en warmond,het joppe/eiland koudenhoorn in warmond...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding