hoe kijg je een roodrug parkiet tam?

De 2 parkieten zijn al een paar jaar oud en wil ze graag tam hebben, hoe doe je dat? Ik heb ze gekregen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Parkieten zijn goed tam te maken als ze jong zin. Dan lukt het met veel geduld en heel veel aandacht. Je parkieten zijn a ouder en ook nog eens met z'n twee. De parkieten richten zich dan op elkaar dus is het nog moeilijker om ze nog tam te krijgen. Ik geef je nog weinig kans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een parkiet van een paar jaar is nog moeilijk tam te maken, met heel veel geduld kan hij wel iets tammer worden ( dat hij niet schrikt bijv. als je hand in de kooi gaat ) , maar als het er 2 zijn dan is het helemaal onbegonnen werk. Dus helaas.