Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

goe moet ik mijn cavia leren als ergens naar toe wil gaan ik zou hem graag eens meenemen hoe moet ik hem dat aan leren?

cavia

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
811

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Cavia's zijn intelligente knaagdieren die men heel wat kan leren.

Ze kunnen trucjes leren, zoals opzitten. Hiervoor heb je slechts wat geduld en veel lekkers nodig, het beste zijn augurken, een lekkernij waar cavia's bijna alles voor zouden doen.

Op die manier kan je hem ook leren om naar jou toe te komen als het moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat mogen ze nog eten behalve augurken

Andere antwoorden (2)

Gewoon doen! Cavia's zijn bijzonder intelligent en leren snel. Hij/zij zal ervan genieten......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je je cavia rond willen gaan slepen?
Omdat jij dat zo leuk vindt?
Een dier is geen accessoire, en al lijkt het op foto's zo leuk, als er chihuahua's over een arm of in een tasje gedrappeerd worden, dan is het zeer de vraag, of die chihuahua niet véél liever lekker even naar het bos (of voor dit soort Zien en gezien worden-mensen...naar een park) meegenomen zou willen worden.

Zorg, dat je cavia een goed-ingerichte kooi heeft, en besteed quality-time met hem.
Meenemen is géén quality-time voor een dier, dat in groepen hoort te leven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestaat dat nog, quality time? En moet je dean de cavia af en toe naar groepstherapie doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begrijp je reactie niet helemaal - wat heeft groepstherapie ermee te maken???

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding