Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goede en vertrouwbare hondenverzekering?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
960
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ze niet te veel geld vragen en uiteindelijk minder vergoeden dat bedoel ik met vertrouwbare

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

proteq (dier en zorg) is goed en betrouwbaar.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hier een discussie van een forum over de zin of onzin van een hondenverzekering. Met tips over welke verzekering.

http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/644790-hondenverzekering-nuttig-geldverspilling.html

Mijn Jack Russell is 10. Ben nog nooit met hem bij een dierenarts geweest op het castreren na.

Kun je niet beter betalen voor wat je echt tegenkomt dan alvast betalen voor wat mogelijk niet komt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
proteq, werkt prima, maar daar betaal je ook voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriend had de dieren ook verzekerd bij Protec. Ze betaalden vlot uit als er kosten waren gemaakt bij de dierenarts. Omdat het inderdaad niet goedkoop was, en we genoeg geld hadden om een noodzakelijke ingreep te betalen, wilde hij de verzekering stopzetten. Dat kon niet omdat hij er voor 10(!) jaar aan vast zit!

Mijn advies: als je het kan, niet verzekeren, maar een spaarpotje maken voor ziektenkosten voor de hond. En al helemaal niet bij Protec!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb 2 honden,geen verzekering,wij hebben ook zelf een apart potje voor ze.
Kijk ook goed de voorwaarden na,er wordt ook heel veel niet vergoed,bv de meeste gewrichtsproblemen worden niet vergoed(HD_LPC_),en dit zijn net de kostenvreters.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding