Ik heb bij mijn mannetjeskanarie een pop gezet. Nu fluit hij niet meer. Gaat een mannetje wel of niet beter fluiten als je er een pop bij zet?

In de dierenwinkel werd mij gezegd dat het mannetje blijft fluiten als je er een pop bij zet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Volgens mij moeten er meerdere poppen bij,nu hoeft hij geen moeite te doen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu het voorjaar wordt is de kans heel groot dat hij door de onverwachte aanwezigheid van de pop even niet fluit. Zet ze samen voor het raam, zodat hij andere vogels ziet én hoort fluiten. De kans dat hij weer begint is dan groter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zang van een vogel is ook een lokroep. Bij aanwezigheid van een vrouwtje (pop) in de kooi, zal de zang inderdaad minder zijn.
Ivana