Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Omdat ze dan goed op een boompje kunnen richten zodat ze hun gebied waar ze geweest zijn kunnen markeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze anders tegen de eigen voorpoten aan plassen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
als hij gewoon blijft staan word zijn poot nat.

hij plast niet alleen maar zet hierdoor ook geurvlaggen uit ,en daarbij probeert hij zo hoog mogelijk te komen vandaar de poot moet omhoog om de plas zo hoog mogelijk te krijgen,een kwestie van dominantie en bluf "kijk eens hoe groot ik wel niet ben ik plas wel 2 cm hoger dan jij.""
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anders plassen ze tegen hun been aan

Toegevoegd op 29-06-2009 21:09:36
ja, toen ik het antwoord schreef stond er nog maar 1, op die manier kan je er niks an doen als je zelfde antwoorden krijg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om dezefde reden, als waarom mannen hun jodokus vasthouden tijdens het plassen: Anders zeiken ze zichzelf onder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om niet over hun poot heen te pissen. Lijkt me duidelijk. Jij hebt handen om de boel te sturen, hun niet. Zou jij graag over je schoenen pissen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op die manier spettert het hoger en het gebied dat ze willen markeren is groter. Hoe hoger het pootje wordt opgetild hoe meer het imponeert.

In de toegevoegde link staat nog meer en ook het tegenovergestelde gedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannelijk staat voer 'stoer'. Buiten het 'geurvlaggen' staat het natuurlijk ook stoer om fier en stevig tegen een boom te pinkelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding