Werk een anti-muggen geluid echt en kan je dat met elke speaker(laptop/telefoon) afspelen?

http://www.allmosquitos.com/anti-mosquito-software/anti-mosquito-sound.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Nee, dat werkt even goed als ingestraald water van Jomanda.

"These electronic devices have been shown to have no effect as a mosquito repellent by studies done by the EPA and many universities."

Bron 2:
"What About Devices That Emit Sound To Repel Mosquitoes?

There is no evidence that wearing devices that emit sound will repel mosquitoes. "
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze helpen toch wel tegen hangjongeren, mag ik hopen?
AWM
14 jaar geleden
Ze zeggen van wel, maar die produceren 90 dB bij 17 Khz!
Ik zie dat er ook een hangouderenwegjager is bij 8 Khz!
http://www.hangjongerenweg.nl/

Andere antwoorden (5)

Ja dat helpt echt... Nee een speaker van je geluidsinstallatie kan dat hele hoge geluid niet weergeven, helaas... Het is ultra-sonoor... en speakers gaan van 20 tot 20 kHz...

Of die ene file dat voor elkaar krijgt op je mobiel dat weet ik dan weer niet, en als het werkt, dan is dat voor even, en wat heb je daar dan aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had ook ooit zo'n ding gekocht maar een hoog geluid en je heb geen last van muggen. Teneerste kon ik er niet van slapen en ten tweede werd ik alsnog geprikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft het wel effect maar bekijk het eens vanuit het perspectief van de mug: Wel wat herrie ja maar ik ruik daar verderop toch echt een lekker slokje bloed voor mijn kindertjes. Wat zou jij kiezen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal wel weer dove muggen hebben want bij mij werkte het niet, katten breken me keet af als ze een mug zien/horen. Trouwens mijn katten leken het ook niet te horen, hoe zou dat met honden zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor honden en katten werkt het overigens wel goed.

Er is trouwens een experiment aan de gang die het toepast tegen hangjongeren overlast en het schijnt te werken. Maar dit terzijde.