Waarom heeft mijn hond een schuimbek?

Vanmiddag had mijn hond na een half uur heel intensief spelen een enorme schuimbek. Waarom heeft hij dit en is het slecht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50.7K

Het beste antwoord

Het kan ook iets heel onschuldigs zijn.
Mijn hond heeft dat ook vaak na enorme inspanning, of als ze weer eens aan planten heeft gezeten die dat veroorzaken.
Je hoeft niet meteen naar de dierenarts, tenzij het dier ook andere symptomen vertoont.
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou daar mee naar de dieren arts gaan, onze hond had dat ook en die bleek epilepsie te hebben na onderzoek en medicijnen heeft ze gelukkig geen last meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou heel goed aan het voer wat je je hond geeft kunnen liggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hond na het spelen een schuimbek heeft, heeft dat te maken met opwinding, niet iets om je zorgen om te maken.dat is een normale reactie, je ziet het ook vaak als ze met een bal spelen die steeds word weggegooid, des te meer opwinding des te meer ze schuimbekken.

Groetjes karin