Ik heb een kat en een poes. Na drie jaar probeert de kat de poes ineens te dekken terwijl ze allebei al lang geholpen zijn. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat hij dus toch nog wat erotische gevoelens over heeft. Kan ook een vorm van dominantie zijn. Geef hem anders een alternatief en laat hem de tafel dekken :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+punt.
Nu begrijp ik waarom "tafels van vermenigvuldiging" zo heten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vind ik net zo leuk gevonden :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwaar dat minnetje? Geen gevoel voor humor? :-)
zondag
13 jaar geleden
+, ook voorde LOL.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u. Sportief ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Een beetje humor moet kunnen.Er worden hier ook al genoeg stomme vragen gesteld.
Ivana
13 jaar geleden
Amsterdamse humor? Moet haast wel. Wordt van deze zijde zeer gewaardeerd. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arie en Ivana ook bedankt :-)
Wezens zijn er om zich voort te planten en ik denk niet dat dat ook weg is gehaald ;) dus waarschijnlijk voelt hij nog, ik kom even niet op het goede woord, dat hij moet voortplanten, ondanks dat hij al geholpen is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Geslachtsdrift wordt veroorzaakt door hormonen. Haal je weg wat de hormonen produceert, dan verdwijnt de drift ook. Ik denk dus dat jouw antwoord niet klopt! Eigenlijk een min, maar ach.....
Rieneke1
13 jaar geleden
ik heb geplust, want het is zeker geen slecht antwoord.
de kater houdt mannelijke hersens, gecastreerd of niet.
de drift neemt flink af, maar hoeft zeker niet geheel te verdwijnen.
Ivana
13 jaar geleden
Cynthiaaa, excuus, want Rieneke zal ongetwijfeld gelijk hebben. Als ik je kan plussen doe ik dat bij deze nog! Ja 1+ gelukt. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem, toch bedankt ;)
de kater mag dan wel geholpen zijn, tussen de oren voelt hij zich nog steeds een ventje.
je zou kunnen proberen hem een alternatief te bieden door hem een flinke knuffel of een schapenvachtje waar je wat catnip op hebt gedaan ter beschikking te stellen.
Rieneke1
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Rieneke, bij afwezigheid van geslachtshormonen, kan je dan nog van dekken spreken? Dan is is toch alleen machtsvertoon van een dier wat zijn kracht wil tonen?
Rieneke1
13 jaar geleden
het is zeker geen machtsvertoon, en ja, je kan van dekken spreken.
ik zou niet graag de gecastreerde katers de kost willen geven die zich uitleven op een dekentje, knuffel of andere kat, poes of kater maakt niet uit.
compleet met stijf pielemuisje, en soms ook met lozing van wat vocht. vorige week nog lag mijn bassie te rijden op moos, met alle bewegingen er op en er aan.
moos vond het prima, dus vooruit maar weer :)
Kristal
13 jaar geleden
zo'n schapenvachtje lijkt me een stuk lekkerder voor hem dan een tafel ;-)
Ivana
13 jaar geleden
Jé, dan loop ik zwaar achter geloof ik, maar ik neem het onmiddellijk van je aan.
Rieneke1
13 jaar geleden
jij van de honden, ik van de katten :)
vooral katers die op latere leeftijd zijn gecastreerd, vertonen dit gedrag.
maar ik heb het ook al vaak gezien bij mijn katers, die toch heus tijdig zijn gecastreerd.
nou ja, ieder z'n pretje toch?
m'n schapenvachtje is er goed voor :)