Het _kan_ wel, houd in de gaten of hij goed drinkt.
Als ie ondanks veel eten afvalt, als zijn vacht er slecht gaat uitzien of als ie ineens ook veel drinkt, ga dan met 'm naar de dierenarts, want dan zou ie inderdaad ziek kunnen zijn.
Ik neem aan dat je 'm wel regelmatig ontwormt, zodat een lintworm uitgesloten is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zou maar zo kunnen.
een kat die veel eet, veel drinkt, maar niet aankomt, zou suikerziekte kunnen hebben.
ook katten met een overactieve schildklier eten veel.
beide aandoeningen zijn prima te behandelen, dus ga even naar je dierenarts.
ik zou het niet te lang aankijken.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee zielen, één gedachte.
ben je toevallig overgegaan op ander voer? misschien vind hij dat lekkerder en eet daarom meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan zijn dat jou kat zwanger is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een hij is, lijkt die kans me erg klein ;-)
wormen? Die eten dan lekker mee. Misschien even ontwormen en werkt dat niet dan naar de dierenarts. Als je het niet vertrouwd kan je de dierenarts even bellen natuurlijk. succes