tis niet een echt goede combinatie.
Bronnen:

Toegevoegd na 56 seconden:
kippen spelen de baas over de kwartels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regelmatig wordt gevraagd of kippen en kwartels samen gehouden kunnen worden. Dit is echter geen goede combinatie. Kippen spelen de baas in de groep,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan wel, maar de kans dat de kip de baas gaat spelen is zeker aanwezig. het beste is om ze bij jonge leeftijd bij elkaar te zetten en zeker niet in een klein hok.
als ze al wat ouder zijn, zou ik ze eerste in 2 kooien naast elkaar zetten,waardoor ze contact kunnen maken, vaak kun je dan al zien of dit gaat werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat gaat niet zo goed. Kippen hebben de bekende 'pikorde' en kwartels vallen altijd onder de maat. Grote kans dat je kwartels gepikt worden.