Waarom gaat ons katertje als wij in bed liggen zingen? De deur staat gewoon open en hij doet het alleen als we in bed liggen.

Hij doet dat sinds een paar weken,we hopen altijd dat ie snel ophoudt want het is niet bepaald Ben Saunders ;-)
Dan doen we de deur maar dicht en dan houdt ie na enkele valse noten weer op....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
wat bedoel je met zingen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij miauwt harder en langer...klinkt een beetje als een krolse poes
capthavoc
13 jaar geleden
is hij "geholpen " ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee nog niet dat gaat binnenkort gebeuren
capthavoc
13 jaar geleden
dat zal het zeker verhelpen het zijn dus echt hormonen die opspelen denk ik

Het beste antwoord

Ken je het middeltje valeriaan? Katten zijn er gek op! Als je er een paar drupjes van in z'n mandje/kleedje doet, zal ie daar rustig blijven liggen. Hetzelfde geld voor catnip. Te koop bij de dierenwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk gebrek aan gezelschap of eenzaamheid.
Maak er een video van en zet hem op YouTube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft een grote vriend een gecastreerde kater van 6 jaar.... dus dat kan het niet zijn
hij voelt zich eenzaam dan denk ik onze kat ging altijd heeel eng doen als die alleen was hele rare geluiden maken doe je niks aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vermoedelijk spelen de hormonen op.
ik zou hem rap laten castreren, ook om de eerste sproei voor te zijn.
5 mnd is een prima leeftijd om een katertje te laten castreren.
vermoedelijk is jouw katertje al wat ouder?
Rieneke1