Hoeveel kost het om een kat uit de boom te halen door de brandweer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoelang zit je kat nu al in de boom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is net gestorven in de boom, hij heeft zichzelf opgehangen, hij had toevallig nog een strop in z'n broekzak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drachten, wat zijn we weer grappig.... Naar verhaal, danit!

Het beste antwoord

Niets, dat soort kosten heb je allemaal van te voren betaald in de gemeentelijke belastingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

€235,13 ongeveer zei ik toch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Waar staat dat?
Er zijn regels dat de brandweer een aantal mensen bezet moet houden voor bij nood en dat kost geld.
allemaal zijn we toch wel verplicht een dier in nood te helpen .
Na jaren ervaring van de brandweer zijn er nu eindelijk achter dat een kat in de boom dat dat ook met minder mankracht kan.
Vandaar dat ze bezig zijn deze regels aan te passen zodat het goedkoper wordt een kat uit de boom te halen. Misschien dat dat nu al zo is de brandweer is dienstverlenend en moeten komen als hun om hulp gevraagd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is de prijs per gemeente anders ik weet niet of ze daar wel voor komen