Waarom duwt mijn kat met zijn potjes op m'n bed als ik ga slapen?

Soort van krabbelen op mn bed en knorren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

dat is melktreden, wat ze als kitten deden als ze lekker bij mams lagen te drinken.
als katten zich veilig en tevreden voelen, blijven ze dit in hun latere leven doen.
je kat voelt zich blijkbaar erg senang bij jou op bed, en dan ook nog zo'n zacht dekentje of dekbed onder de pootjes, dat is voldoende om eens flink te gaan trappelen :)
Rieneke1
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
hier is de schapenvacht over mijn voeteneind je van het :)
helaas heb ik die weg moeten halen, omdat miepje er op plast de laatste tijd (dementie, geen blaasproblemen). en ook hier een konijnenknuf aanwezig, al is het dan niet op bed :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijne doet het ook op alle dekentjes :) zo schattig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks

Andere antwoorden (3)

Dit is melken, kittens doen dit bij de moeder als ze zeugen om zo de melktoevoer te stimuleren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij vind je lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef.
ik ook!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker trappelennnn :-)